6.EWALUACJA

I. Zawartość merytoryczna.
1. Początkowe - 1 pkt.
- nie wykorzystano zestawów pytań i proponowanych źródeł, mały związek zebranych informacji z tematem.
2.Rozwinięte - 2 pkt.
- nie wszystkie informacje mają związek z tematem,  w niewielkim stopniu wykorzystano proponowane źródła.
3. Zaawansowane - 3 pkt.
- istnieje związek zebranych informacji z tematem, wykorzystano większość proponowanych źródeł.
4. Wzorcowe- 4 pkt.
 - opracowane informacje są całkowicie zgodne z tematem, wykorzystano zestawy pytań i proponowane źródła, zebrany materiał został uzupełniony o własne rozwiązania i dodatkowe informacje z wykorzystaniem samodzielnie odnalezionych źródeł.

II. Poprawność językowa.
1. Początkowe- 1 pkt.
- liczne błędy ortograficzne, gramatyczne, interpunkcyjne, nielogiczna budowa zdań.
2.Rozwinięte-2 pkt.
- język komunikatywny, występują dopuszczalne błędy stylistyczne i interpunkcyjne.
3. Zaawansowane- 3 pkt.
- tekst opracowany poprawnie, brak błędów interpunkcyjnych.
4. Wzorcowe- 4 pkt.
tekst opracowany prawidłowo.

III. Strona techniczna.
1. Początkowe- 1pkt.
- nieestetycznie wykonany tekst, grafika, zdjęcia  ( lub ich brak bez uzasadnienia).
2. Rozwinięte- 2 pkt.
- tekst czytelny, niewielkie błędy w grafice, poprawnie wykonane i dobrane zdjęcia.
3. Zaawansowane- 3 pkt.
- prawidłowo wykonany tekst, odpowiednia kompozycja, dobrze wykonane zdjęcia.
4. Wzorcowe- 4 pkt.
- praca wykonana estetycznie, dobrze dobrane i wykonane zdjęcia, wprowadzono dodatkowo własne rozwiązania.

IV. Współpraca w grupie.
1. Początkowe- 1 pkt.
- brak odpowiedniego współdziałania i współodpowiedzialności za pracę.
2. Rozwinięte- 2 pkt.
- nie wszystkie osoby pracowały w grupie aktywnie.
3. Zaawansowane- 3 pkt.
- dobra współpraca grupy.
4. Wzorcowe - 4 pkt.
- bardzo dobra współpraca całej grupy, prawidłowy podział zadań i obowiązków, odpowiednie wykorzystanie własnych predyspozycji członków grupy.